Želite izvedeti, kaj lahko za svojo moč storite že danes?

Za vas smo pripravili darilo  – video serijo z vajami, ki vam bodo pomagale, da okrepite svoje telo in pridobite moč.

Moč je danes ravno dovolj izpostavljena, da ji prikimamo, ko nas kdo vpraša o njenem pomenu za splošno zdravje, vendar ne dovolj privlačna, da bi ji namenili vidnejšo vlogo v razporedu časa za telesno aktivnost (trening).

Škoda, res škoda, kajti prav moč se zdi po vsej verjetnosti najpomembnejša sposobnost našega telesa.

Biti močan pomeni veliko več, kot imeti »velike« mišice in izgledati kot nepremičnina.

Ta stereotip je najbolj odgovoren za stigmatizacijo moči, kot neželeno (primer manekenk in njihovih šablonskih idealov), ali nepotrebno sposobnost (primer zapriseženega dolgoprogaša, ki z lastnim telesom ni sposoben prikazati mnogo več od imitacije hrčka na kolesu).

Nastavimo drugačen vzorec razmišljanja o moči. Kot rečeno, biti močan ni avtomatsko povezano z biti “širok, kot dvodelna omara”, ali “nabit, kot dinamit”.

 Moč v svojem bistvu predstavlja osnovno komponento celostnega zdravja.

Poskrbite za svojo moč že danes. Kaj danes, kar takoj!

Pridobite dostop do video serije z vajami za moč.

Podatki za prejem video serije:

Super!

Naredili ste prvi korak do preprečevanja, zmanjšanja ali celo odprave bolečin, ki so posledica sodobnega načina življenja.

Za začetek je pomembno, da se zavedate, zakaj je moč sploh pomembna.

Zato spoznajte

TRI KLJUČNE KORISTI VADBE ZA MOČ

  • Gradi zdrav skelet.

    Zadostna mehanska obremenitev kosti je predpogoj, da bi v njej sprožili potencial za obnovo in gradnjo novega tkiva.
    Pomanjkanje takšnega dražljaja je osnova za nastanek s skeletom povezanih težav, kot so osteoporoza (zmanjšanje kakovosti trdnega kostnega tkiva), osteopenija (upad kostne mase), različni »itisi« (vnetja) in artritisi (revme, po domače).

  • Ohranja mišično maso in zdrav odstotek telesne maščobe.

    Mišice so presnovno zelo aktiven organ (za možgani pravzaprav najaktivnejši), kar pomeni, da potrebujejo cel kup energije (kalorij) zgolj za lastno hrano.

    Več puste mišične mase imamo, bolj učinkovito naše telo porablja energijo in težje se zredimo.

  • Edinstveno stimulira razvoj možganov.

    Izvajanje kompleksnih vaj proti uporu (vaj, ki obremenijo večji del telesa hkrati, kot so sklece, vzgibi, počepi) in reševanje motoričnih nalog (ohranjanje osnovnih telesnih zmožnosti s primernim gibanjem) ima pozitiven vpliv na kognitivne sposobnosti in razvoj sinaps (stik/komunikacija med živčno in vzdražno celico, npr. mišično celico).

    Primerna telesna aktivnost je nepredušno povezana z razvojem IQ pri otrocih in mladostnikih ter zmanjšanjem stopnje tveganja za možgansko-degenerativne bolezni, kot so demenca, Alzheimerjeva in Parkinskonova bolezen pri starejših.

Sedaj, ko se zavedate, kako pomembno vlogo igra moč v vsakdanjem življenju, ste pripravljeni, da prevzamete nadzor nad svojim telesom.

Ker to zmorete!

Prijavite se na mini video serijo, ki smo jo pripravili posebej ZA VAS, z namenom preprečevanja poškodb kot posledice sodobnega načina življenja.

Se sprašujete, zakaj bi se prijavili na mini video serijo in kaj lahko od tega pričakujete?

Dostop do 4 videov

Pridobili boste dostop do 4 preprostih in hitrih vaj, ki jih boste izvajali kjerkoli in kadarkoli.

Pravilna tehnika izvedbe

Naučili se boste pravilne izvedbe 4 osnovnih vaj, s čimer se boste izognil najpogostejšim napakam, ki so vzrok za pojav bolečin in poškodb.

Spremljanje napredka

S prenosom video serije boste postali del skupine Feelgood, kar pomeni, da vam bomo stali ob strani, vas vzpodbujali in vam nudili pomoč na poti do boljšega počutja.

Samo še prijava na video serijo vas loči od želje do dejanske izvedbe v smeri kakovostnejšega življenja.

Podatki za prejem video serije: