Na prejšnjem tečaju kvinoja, tokrat proso – “kvazižito” iz katerega smo naredili vegi solato z rukolo, paradižnikom in mešanimi praženimi semeni.

Kot vir beljakovin lahko uporabite tofu, predhodno mariniran v sojini omaki tamari.

Preprost, hitro pripravljen obrok (proso je kuhano v vsega desetih minutah), ki prav nič ne skopari s hranili. Lahko jo pripravite za kosilo, večerjo, osebno pa ne bi imel čisto nič proti takšnemu zajtrku.

Preberite več:
Zakaj potrebujemo beljakovine?
Po krivem obtoženo jajce.

Potrebujemo:

Priprava:

  1. Proseno kašo skuhamo na vodi (razmerje 1:3) ter pustimo, da se nekoliko ohladi.
  2. Paradižnik in rukolo drobno narežemo.
  3. Na kockice narezan tofu kratek čas mariniramo v sojini omaki in malo balzamičnega kisa.
  4. V ohlajeno proseno kašo dodamo narezan tofu, paradižnik, rukolo, mešanico strtih praženih semen (sezam, bučna in sončnična) ter začinimo z balzamičnim kisom, ekstra deviškim oljčnim oljem ter soljo in poprom.

Preberite več:
Kaj pa soja?
5 genetskih ovir v veganski prehrani.
Napotki za vegi športnike.

Za več receptov obiščite naš blog.

 

Mario Sambolec, dr. Feelgood
www.drfeelgood.si