Recimo, da je sreda in ura približno 6.00.

Kot zagret rekreativec, ki mu je očitno mar za svoje zdravje, obiščete bližnji fitnes, kot prvi jutranji opravek.

Najprej skočite na tekalno stezo, ali zajahate sobno kolo, za namen ogrevanja.

Nato se lotite trebušnjakov, ampak tistih – klasičnih, z nogama vpetima v letvenik, kot smo jih bili učeni v osnovni šoli.

Sledi nekaj naključnih vaj za moč, kot je vsem poznani bench press (tega ne bom niti prevajal, saj sposojen izraz že večina pozna in ve, katera je najbolj priljubljena vaja v fitnesu), nekaj vaj za roke, pa še kakšna za roke, … in rame, če je sreda dober dan, morda naredite tudi nekaj za hrbet.

Vmes postane malo dolgčas, zato si privoščite kratek odmor – požirek vode, ali dva in 5 minutni ogled dokumentarca o siljenih rabarbarah na Discovery Channel.

Ne bit’ ta tip.

Živjo, moje ime je Mario. Rečem si dr. Feelgood in tako me pozna tudi internet. Moj poklic je pripeljati ljudi do rezultatov skozi “trening” na področju prehrane in vadbe.

Dovolite, da vam pomagam znajti se na fitnesu?

  •  Začnite počasi in postopoma.

Razumem, da se nas večina ne utegne pol ure postopoma ogrevati, če je pa to ves čas, ki ga imamo na razpolago za trening. Kljub temu lahko naredimo nekaj vaj dinamičnega ogrevanja, s katerimi dosežemo dvojni učinek – povzdignemo pulz, hkrati pa pripravimo sklepe za sledeče obremenitve skozi kontrolirano gibanje v celotnem obsegu njihove funkcije. Po domače, razmigamo telo tako, kot telo to zna, kar je bistveno več, kot le šibanje na tekaču.

  • Izberite vajo za vsako glavno mišično skupino in vključite več »vlečenj«, kot potiskov.

Človek naj bi znal 1. počepati, 2. dvigovati “s tal”, 3. potiskati in 4. vleči v vertikalni ter horizontalni ravnini.

1. Za počepe lahko izberete ročko, palico, jih nadomeste z izpadnimi koraki (nazaj), ali s stopanjem na klop.

2. Dvigovanje s tal pomeni deadlift, po domače, tega lahko prav tako izvajate s palico, ali ročkami, tudi izteg trupa na poševni klopi spada v to kategorijo.

3. Potiskanje opravite s prsi (sklece, potisk ročk na klopi z rahlim naklonom), ali nad glavo z ročko oz. na prilagojeni napravi.

Primer: https://goo.gl/Vm4oqF

4. Vlečenje pa pomeni priteg k sebi na prsi (tipa vzgibi, ali tista naprava na škripcu katere visi dolga palica in se ji reče »lat«) ter t.i. veslanje (priteg v horizontalni ravnini), ki ga lahko za začetek izvajate s trakovi TRX, ali s pomočjo naprave, na kateri piše »seated row«).

To je vse, kar je potrebno: Vaje opravite v 2-4 serijah, če vam preostane še nekaj časa za trebušnjake, pa izberite katero izmed vaj v ponudbi: Najboljši trebušnjaki.

Za več informacij sem seveda na voljo. Lahko se dogovorimo in pridete pogledat, kako to počnemo v naših programih Feelgood&MOVE. Če se odzovete na ta članek, vas prvi trening z veseljem celo počastim 🙂


Z individualnimi programi Feelgood vadbe do lepšega telesa in boljšega počutja.

Migamo zato, ker želimo:

  • Izgubiti nekaj odvečnih kilogramov.
  • Pridobiti moč in pusto mišično maso.
  • Razmigati zasedeno telo in preživeti dan z več zagona, elana in energije.
  • Odpraviti bolečine v sklepih.
  • Pripraviti telo, da bolje vzdrži zahteve ljubega športa (tek, badminton, košarka, smučanje, …)

Kako migamo?

  • Trening se izvaja v paru ali manjših skupinah (3-4 osebe).
  • Vaje so prilagojene potrebam ter sposobnostim posameznika.
  • Glavni elementi Feelgood vadbe si preberi na desni strani.

Bi migali z nami?

  • Kontaktirajte nas in se dogovorite za vaš prvi Feelgood trening.
  • Da bo uspeh še večji je na voljo tudi po meri prilagojen prehranski načrt.

Pripravljeni!

  • Omilimo boleče točke v mišicah, ki nastanejo zaradi pretiranega sedenja ali prisilne drže.
  • Izboljšamo osnovne gibalne vzorce in mobilnost problematičnih sklepov.

Pozor!

  • Ramena: izboljšujemo telesno držo.
  • Trup: jačamo mišice, ki nas držijo pokonci (trebušne mišice in mišice hrbta).
  • Zadnjica: pomembna mišica, ki ni le blazina na kateri sedimo, temveč pomemben člen v našem gibanju, drži in morebitnih bolečinah v križu. Zbudimo jo s pravimi vajami!

Štart!

  • Glavni del je prilagojen ciljem posameznika.
  • Vaje za moč, vzdržljivost in »kurjenje maščob«, ki se jih uči izvajati brezkompromisno pravilno in tako tudi nadzoruje.

Varnost, učinkovitost in Feelgood (dobro počutje) – to je naš cilj!

Prijave na brezplačni predstavitveni trening in več informacij: info@feel-good.si