Prešinilo me je spoznanje, da je ideal o lepem, postavnem telesu, v vsaj eni lastnosti zelo podoben nekaterim dekletom iz moje preteklosti. Čudna primerjava, vem, vendar se morda izkaže za poučno …

Dolgo velja, da je manipuliranje s (pre)težkimi utežmi in bremeni nepogrešljivo, če želimo tako, ali drugače napredovati oz. zgladiti linije našega telesa. Podobno velja, da je suhoparna, enolična kardio vadba na raznih eliptikih, kolesih ter tekalnih stezah že sama po sebi dovolj in nuja, če želimo shujšati.

In kaj imajo mišice veze z njegovimi bivšimi puncami“?

Izkušnja pravi in opominja še danes, da mišice, kot dekleta, SOVRAŽIJO (PRE)VELIK EGO!

V primeru treninga to pomeni zanemarjanje pravilne tehnike na račun izbiranja vaj, katerih posameznik ni sposoben (varno) izvesti, ali tež/bremen, ki jih ne more primerno dvigniti. Sem spada tudi slabo začetno poznavanje tehnike in nerazumevanje osnovne motorike. Dodajmo k vsemu še preambiciozno zastavljen (kopiran) načrt vadbe in scenarij za poškodbo je nared.

Preberite več: Preventiva poškodb in pomen “funkcionalne” vadbe

Kako enostavno je prenesti sporočilo prejšnjega odstavka na partnerske odnose, je verjetno razvidno. Komur še ne, naj le nadomesti uporabljen trenerski žargon (pravilna tehnika, osnovna motorika, funkcionalna vadba) z imenom svojega partnerja in odstavek prebere ponovno.

Kako torej zastaviti trening, ki v kar največji možni meri spodbudi odziv telesa v želeno smer – izguba maščobe, pridobivanje mišične mase, ali splošne kondicije – hkrati pa ne izziva poškodb in bolečin?

Preberite več: 4 etape Do Feelgood vadbe.

Imam idejo.

Ideja zahteva razum, ta pa želi pustiti ego v slačilnici preden se naslednjič vstopi v trening center.

  • Naučite se pravilno, izvajajte pravilno in bodite nepopustljivi pri tem.
  • Ne razmišljajte le o gibih (potisk, vlečenje, upogib, itd.) in ponovitvah temveč o mišicah, ki so za določen gib dejansko odgovorne.
  • Spoznajte telo katerega trenirate. Naučite se nekaj o njem. Razumite, da ni enako telesu velikana z naslovnice bodybuilding revije ali slikam postavne manekenke na internetu.

Preberite več:
Kaj počnemo narobe pri treningu?
Napotki za rekreativnega fitneserja.
Vadba ali trening – v čem je razlika?

Morda vam vzame nekaj časa. Sigurno bo ego vsaj za trenutek poražen, a nič za to. Verjemite, sledi njegov veliki povratek v trenutku, ko razbijete plato napredka in spoznate nove dimenzije treninga.


Z individualnimi programi Feelgood vadbe do lepšega telesa in boljšega počutja.

Migamo zato, ker želimo:

  • Izgubiti nekaj odvečnih kilogramov.
  • Pridobiti moč in pusto mišično maso.
  • Razmigati zasedeno telo in preživeti dan z več zagona, elana in energije.
  • Odpraviti bolečine v sklepih.
  • Pripraviti telo, da bolje vzdrži zahteve ljubega športa (tek, badminton, košarka, smučanje, …)

Kako migamo?

  • Trening se izvaja v paru ali manjših skupinah (3-4 osebe).
  • Vaje so prilagojene potrebam ter sposobnostim posameznika.
  • Glavni elementi Feelgood vadbe si preberi na desni strani.

Bi migali z nami?

  • Kontaktirajte nas in se dogovorite za vaš prvi Feelgood trening.
  • Da bo uspeh še večji je na voljo tudi po meri prilagojen prehranski načrt.

Pripravljeni!

  • Omilimo boleče točke v mišicah, ki nastanejo zaradi pretiranega sedenja ali prisilne drže.
  • Izboljšamo osnovne gibalne vzorce in mobilnost problematičnih sklepov.

Pozor!

  • Ramena: izboljšujemo telesno držo.
  • Trup: jačamo mišice, ki nas držijo pokonci (trebušne mišice in mišice hrbta).
  • Zadnjica: pomembna mišica, ki ni le blazina na kateri sedimo, temveč pomemben člen v našem gibanju, drži in morebitnih bolečinah v križu. Zbudimo jo s pravimi vajami!

Štart!

  • Glavni del je prilagojen ciljem posameznika.
  • Vaje za moč, vzdržljivost in »kurjenje maščob«, ki se jih uči izvajati brezkompromisno pravilno in tako tudi nadzoruje.

Varnost, učinkovitost in Feelgood (dobro počutje) – to je naš cilj!

Prijave na brezplačni predstavitveni trening in več informacij: info@feel-good.si

 

Mario Sambolec, dr. Feelgood
info@feel-good.si