Specimo skušo na ponvi kot hrenovko, ok?

Resno. Zakaj pa ne?

Skuša je preveč okusna, kvalitetna in cenovno presenetljivo sprejemljiva riba, da bi si jo privoščili poredko, zgolj pečeno v pečici ali konzervirano. Ta predstavnica mastnih rib, kamor spadata tudi divji losos in sardele, vsebuje za zdravje nenadomestljive maščobe omega 3, je izvrsten vir beljakovin ter dober vir v maščobi topnih vitaminov (D in A). V ribarnicah večjih trgovin je na voljo sveža praktično vsak teden in po zelo sprejemljivi ceni, še posebej, če njeno kvaliteto primerjamo z gojenimi lososi, oradami in brancini.

Za eno osebo potrebujemo:

  • 1 večjo skušo,
  • sol, poper, koriander,
  • peteršilj, česen, kokosovo ali oljčno olje,
  • skodelica ohrovta in skodelica korenčka,
  • ½ zrelega avokada,
  • limonin sok.

Priprava:

  1. Ker smo s časom vedno bolj na tesnem, prijazne ljudi v ribarnici prosimo, da nam skušo očistijo ter odstranijo glavo. Doma ribo na obeh straneh večkrat zarežemo (kot hrenovko), da lahko vse začimbe pridejo prav do kosti, in da se hitreje speče. Ribo solimo ter izdatno začinimo z mletim koriandrom, soljo in poprom.
  2. V ponvi segrejemo nerafinirano kokosovo olje ali oljčno olje in ribo na blagem ognju popečemo z obeh strani (obrnemo, ko se na pokaže zlato-rjava skorjica).
  3. Ohrovt in korenček narežemo na poljubno velike koščke in v posodi z malo vode dušimo nekaj minut, da se zelenjava zmehča, a je še vedno prijetno čvrsta.
  4. Odlijemo odvečno vodo. Začinimo s soljo, poprom, limoninim sokom, peteršiljem in česnom. Dodamo na koščke narezan avokado. Dobro premešamo, da se okusi prepojijo ter postrežemo k ribi.

 Video recept:

 

Dober tek!

Mario Sambolec, dr. Feelgood
www.drfeelgood.si