Feelgood kečap

Slišal sem, da je kečap »nezdrav«.

Zakaj že?

Sprva sem celo prikimal, v smislu: seveda, itak, da je … po premisleku pa me je zadelo: Paradajz je zdrav. Kuhan še toliko bolj. Začimbe tudi. Kje je potem problem?

Ja v cukru, a ne!?

Ok, morda nas cuker in drugi aditivi, ki se jih dodaja v tube »trgovinskega« kečapa sicer ne bodo pokončali, vseeno pa se jim zdi smiselno izogniti, kadar možno. Ker pa se pri dr. Feelgood neradi odrekamo dobremu okusu, smo si naredili svoj kečap! Poglejte kako:

Feelgood kečap

Opozarjam, sledi “impro-liga”. Količine in postopek so plod sprotnega navdiha. Prilagodite po želji:

  • Steklenica paradižnikove omake,
  • Dober deciliter jabolčnega kisa.
  • Srednje velika čebula in nekaj strokov česna.
  • Zvrhana žlička temne melase (in še ena za posladkat se, ko smo že pri tem:).
  • Žlička gorčice, ščep cimeta, malo naribanega muškatnega oreščka, ingverja, če se vam zalušta, dodajte tudi papriko.

Priprava:

  1. Na (blago) ogretem oljčnem olju popražite nasekljano čebulo in česen.
  2. Vlijte paradižnikovo omako.
  3. Solite, poprajte, dodajte prestale začimbe, melaso, kis in vse skupaj dobro premešajte.
  4. Kuhajte pol-pokrito približno dve uri, oz. dokler se kačap ne zgosti.

ketchup3Simpl’ kot kečap!?:)

Dve jedilni žlici našega kečapa dodata obroku približno 50 kcal, od tega zanemarljivo malo beljakovin, 10 g ogljikovih hidratov (od tega nič dodanega sladkorja – melase ne štejem in ne zamenjam:) in vsega pikico maščob od tiste malenkosti oljčnega olja.

Kečap uporabite z jajčki, kot nekakšno domačo »salso«, ali s pečenim krompirčkom, morda ob kosu poširanega mesa in sladkem krompirju, kot sem to storil jaz, … če imate pa sami še kakšno ekstra idejo, jo prosim delite … 🙂

 

Mario Sambolec, dr. Feelgood
info@feel-good.si

Objavil | 2018-01-06T09:16:06+00:00 22, marec 2016|