… ki je tudi keto, LCHF, pa še vse, kar hoč’te da bo 🙂

Za čokoladno – čokoladno torto s čokolado potrebuješ:

  1. Skuhaš črno kavo, jo malo ohladiš (in malo spiješ, po možnosti z rumom 🙂
  2. Maslu v posodi dodaš na kockice nalomljeno čokolado ter vse skupaj stopiš na zelo, zelo, zelo blagem ognju (lahko tudi nad soparo, če se komu ljubi).
  3. Ko se maslo in čokolada stopita, dodaš kakav ter vanilijo in premešaš. Ohlajeno črno kavo precediš ter dodaš k stopljeni čokoladno-masleni zmesi.
  4. Jajca pripraviš tako, da ločiš beljake od rumenjakov ter beljake stepeš v trd sneg; dodaš jim rumenjake in ko vse skupaj temeljito zmešaš, dodaš še nekoliko ohlajeno čoko zmes od prej.
  5. Počasi mešaš in ko dobiš enakomerno maso, jo pretoči v pekač obložen s peki papirjem. Naj se peče približno 30-40 minut na 170 °C. Med peko masa naraste in ko se ohladi, se sredina peciva pogrezne, robovi pa ostanejo povzdignjeni – lahko pustiš tako in ko se ohladi, na sredino nadevaš stepeno sladko smetano, kakšno sadje, lahko pa pečeno pecivo, dokler je še vroče, pokriješ z večjim krožnikom in se bo približno enakomerno posedlo po celotni površini.
  6. Tortica posebej tekne ohjalena na sobno temperaturo. Bolj hladna je, bolj “zbito” deluje, kar pa ne vpliva na okus.

Zdaj pa še okrutna statistika, ki je ne gre zanemariti, vsej čokoladi navkljub 🙂 Cela torta vsebuje približno 3.500 kalorij in 160 gramov OH, 300 g M ter 100 g B. Če torto razdelimo na 16 koščkov, “tehta” vsak od njih cca 220 kalorij (3-4 kuhana jajca, za primerjavo, ali 30 minut do vrha Šmarne).

Kot večina sladic je tudi naša čoko bomba še vedno zgolj sladica in kalorij ne gre zanemariti. Zasluži si pravo mero, kar pravzaprav velja za večino stvari, če se strinjamo. Za vse, ki pa bi želeli več sladkega za enako kalorij, lahko poskusite našo strjenko ali rižev narastek, ki sta malo manj kalorična.

Oglejte si še video recept in postopek priprave:

 

Mario Sambolec, dr. Feelgood,
info@feel-good.si