Nekoč je bila aktualna dieta po krvnih skupinah. Je morda še? V poplavi vseh različnih niti ne vem več. Čakajte, sem preveril in vidim, da je dobila originalna knjiga Dr. Petra D’Adama iz okolice leta 1996 več ponatisov, med katerimi ima najnovejši letnico 2016. Stari miti očitno res umirajo zadnji …

Ali obstajajo povezave med krvno skupino in tveganjem za določene bolezni.

Na primer, za »nule« naj bi bilo manj verjetno, da dočakamo težave s srcem, imamo pa višjo stopnjo tveganja za težave z želodcem, posebej s čiri na njem – študiji:
https://goo.gl/OIDvM6
http://www.bmj.com/content/2/4883/315

O povezavah med krvno skupino in prehrano v znanstveni literaturi ne duha, ne sluha o kakršnih koli koristih.

V obsežni analizi leta 2013, ki je vsebovala preko 1000 različnih študij na to temo, raziskovalcem ni uspelo najti niti ene same referenčne študije, ki bi jo lahko izpostavili v podporo tej dieti.
– Študija: http://ajcn.nutrition.org/content/98/1/99.full

V podrobnosti se je spustil dietetik Joe Leech v svojem članku na portalu Authority Nutrition: https://goo.gl/sP6acA

Kaj to pravzaprav pomeni?

Nič, česar vaša zdrava pamet ne bi že vedela:

• Če vam določeno živilo ne »paše«, tako rekoč, oz. se po njem ne počutite najbolje (napihnjenost, vetrovi, reakcije na koži in slabše splošno počutje z ozirom na raven energije, …), potlej ga poskusite za nekaj časa izločiti, ali se posvetite morebitnim prikritim vzrokom za simptome (netoleranca, sindrom razdražljivega, ali propustnega črevesa, SIBO, povišana raven stresnih hormonov, okužba s kakšnim parazitom, prekomerno zanašanje na kavo in druge energijske pijače, …).

• Če nimate težav z avokadom, na primer, ali s stročnicami, mlekom, … vstavite po želji in vam je to živilo ljubo, potlej se mu verjetno nima smisla odrekati zgolj na podlagi ideje strica Petra izpred dvajsetih let, ki ni bila do danes nikoli potrjena, pravzaprav večkrat ovržena.


Feelgood programi prehranskega svetovanja

Pri Dr. Feelgood smo povzeli desetletje izkušenj v najpomembnejše korake, s katerimi lahko na razumen in sprejemljiv način v vsakdanje življenje uvedete navade, ki vodijo do izpostavljenih ciljev.

  • Cilj (shujšati, na primer) in jedilnik (dieta) ne bosta dovolj.
  • Da bi dosegli rezultat bo potrebno razviti navade in določene spretnosti.
  • Slednje omogoča redna praksa, s smiselnim napredovanjem.

 

Ponujamo programe:

  • Hujšanje in zdravje.
  • Preoblikovanje telesa ter šport.
  • Podjetni in učinkoviti.
  • Prehrana za nosečnice.
  • Prehrana otrok.
  • Prehrana starostnikov.

Za prijave in več informacij je na voljo elektronski naslov info@feel-good.si

 

Mario Sambolec, dr. Feelgood
www.drfeelgood.si