Dr. Feelgood 2018-04-24T15:27:19+00:00

Najnovejše objave na blogu

Fizična aktivnost za zdravo prebavo: Vpliv gibanja na črevesno mikrofloro.

Sigurno ste že slišali, da “gibanje ni luksuz, ampak osnovna človeška potreba.” V priročniku za uporabo človeškega telesa piše “pogosto ga gibaj, sicer se začne kvariti”. Res, častna beseda. Človeško telo je ustvarjeno za gibanje: pogosto gibanje in redna fizična aktivnost koristita srcu in ožilju, možganom, mišicam in kostem, presnovi, itd. To je kristalno jasno in znano vsem. Zanimivo in relativno nepoznano je, da tudi prebava nujno potrebuje dobro mero gibanja: Redna fizična aktivnost ima močan učinek na bakterije, ki živijo v prebavilih.

Sirotkine beljakovine v prahu: Jih lahko uživajo tudi nosečnice in otroci?

Nosečnice, doječe matere in starši, naklonjeni uporabi beljakovin v prahu, ste se morda vprašali ali lahko beljakovine v prahu koristijo tudi vam in vašemu naraščaju. Morda ste skeptični, ker so v prahu. Nekdo vam je rekel, da so “umetne”. Povsem možno, da vas odbija embalaža. Kako je torej s tem? Jih lahko tudi vi in vaši mlajši uporabite kot hitro malico, ko nimate ničesar drugega pri roki ali ne najdete boljše izbire?

NAJBOLJ AKTUALNO

ENKRATNI POSVET
MESEČNO SPREMLJANJE
DR.FEELGOOD VADBA
DELAVNICA USTAVI.SE
TRGOVINA