Dr. Feelgood 2018-04-24T15:27:19+00:00

Najnovejše objave na blogu

Kaj pa sol?

Sol je na prehranski listi za odstrel že desetletja. V povezavi s soljo ponavadi slišimo izpeljanko nasveta, da je "vnos soli potrebno znižati". Menda ni zdrava in je kriva za povišan krvni tlak, srčno-žilne in presnovne bolezni. Prisežem, da sem nekoga že slišal označiti sol za "najnevarnejšo substanco v prehrani". Divje. Po drugi strani je hrana brez soli zanič. Sol je del človeške prehrane že od vekomaj in vsebuje nekaj za zdravje ključnih mineralov. Seveda se mora tudi na tej strani najti en ekstremist in napisati knjigo z naslovom "Sol kot zdravilo: Kako vam lahko uživanje več soli reši življenje" [1]. Oboje seveda ne more biti res. Skoraj po pravilu ekstremi v prehrani ne držijo vode - eno in isto redkokdaj velja za vse in v vseh situacijah. Razlika med "koristnim" in "nekoristnim" je skoraj popolnoma odvisna odvisna od dane situacije in cilja. Poglejmo torej, kaj je sol, kdaj je koristna in kdaj nekoristna, ter katera sol je najboljša ... Sol je vir natrija in klorida. Svarilom navkljub ne moremo mimo dejstva, da molekula s pogovornim imenom kuhinjska sol vir dveh pomembnih esencialni elementov oz. mineralov - natrija in klorida. V isto skupino hranil uvrščamo tudi, kalij, magnezij, železo, cink in

Fizična aktivnost za zdravo prebavo: Vpliv gibanja na črevesno mikrofloro.

Sigurno ste že slišali, da “gibanje ni luksuz, ampak osnovna človeška potreba.” V priročniku za uporabo človeškega telesa piše “pogosto ga gibaj, sicer se začne kvariti”. Res, častna beseda. Človeško telo je ustvarjeno za gibanje: pogosto gibanje in redna fizična aktivnost koristita srcu in ožilju, možganom, mišicam in kostem, presnovi, itd. To je kristalno jasno in znano vsem. Zanimivo in relativno nepoznano je, da tudi prebava nujno potrebuje dobro mero gibanja: Redna fizična aktivnost ima močan učinek na bakterije, ki živijo v prebavilih.

NAJBOLJ AKTUALNO

ENKRATNI POSVET
MESEČNO SPREMLJANJE
DR.FEELGOOD VADBA
DELAVNICA USTAVI.SE
TRGOVINA