Dr. Feelgood2018-06-14T09:58:12+02:00

Najnovejše objave na blogu

Feelgood beljakovinska kaša

Feelgood beljakovinska kaša je naša nadgradnja različnih jedi, ki se jih praviloma uživa v mleku (rastlinskem ali navadnem), za zajtrk ali večerjo. Govorim o čokolinu, polenti, (ovsenih) kosmičih, različnih granolah, “mislijih” in drugih žitnih izdelkih. Takšni obroki so priljubljeni, ker so enostavni priročni, finančno ugodni in enostavni za pripravo, vendar so v večini primerov neuravnoteženi – polni ogljikovih hidratov in včasih tudi maščob, a manjka jim beljakovin. V nadaljevanju boste spoznali kako to popraviti.

Vpliv višenj in češenj na športno zmogljivost

Češnje in višnje so ene izmed mojih najljubših vrst sadja. Spomnim se še, ko sem kot otrok glodal češnje z dedkovega vrta, za tem pa vneto pljuval peške v svojega brata (on je bil pobudnik te »igre«, da ne bo nesporazuma). Dobri časi. Predstavljajte si moje presenečenje, ko sem pred leti prvič zasledil, da bi višnje in češnje ter dopolnila narejena na osnovi teh dveh živil (v obliki soka koncentrata) lahko imele celo pozitiven vpliv na športno zmogljivost! V tem članku si bomo pogledali, po katerem mehanizmu naj bi češnje in višnje delovale, za koga so uporabne in protokol uživanja tega dodatka.

NAJBOLJ AKTUALNO

ENKRATNI POSVET
MESEČNO SPREMLJANJE
DR.FEELGOOD VADBA
DELAVNICA USTAVI.SE
TRGOVINA