SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE 2017-12-04T14:36:08+00:00

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

izdaja: 1, veljavni od 1.12.2017

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.drfeelgood.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.drfeelgood.si, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

www.drfeelgood.si je spletna trgovina, ki jo upravlja Feelgood, Mario Sambolec s.p.

 

1.     Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki

 

2.     Registracija

Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Registracija je obvezna le za pridobitev članstva. Vneseni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil!

 

3.     Naročilo

Minimalno naročilo znaša 20,00 EUR skupaj z DDV (brez poštnine). Po oddaji naročila, prejme kupec, še isti dan, na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko in razjasni morebitne nejasnosti. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku 12 (dvanajstih) ur sporoči na naš elektronski naslov. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem/upravljalcem spletne trgovine, nepreklicno sklenjena. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Prodajalec v roku 1 – 3 delovnih dni naročen/e izdel-ek/ke zapakira in odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega partnerja (1-2 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 2 do največ 5 delovnih dni po oddaji naročila, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. V primeru, da paketa ne prejmete v 7 delovnih dneh, to sporočite na email info@feel-good.si

 

4.     Plačevanje

Plačilne možnosti so naslednje:
a.) po povzetju; pošiljko pošljemo preko kurirske službe z odkupno vrednostjo,
b.) po predračunu; ko kupec opravi naročilo, mu po e-pošti pošljemo predračun; takoj ko je plačilo vidno na našem poslovnem računu, izdelke pošljemo na želeni naslov.

 

5.     Dostava

Prodajalec v roku 1 – 3 delovnih dni naročen/e izdel-ek/ke zapakira in odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega partnerja (1-2 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 2 do največ 5 delovnih dni po oddaji naročila, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. V primeru, da paketa ne prejmete v 7 delovnih dneh, to sporočite na email info@feel-good.si.

Stroški pošiljanja skupaj z DDV znašajo 6,00 EUR. Brezplačna poštnina velja pri nakupu nad 90,00 EUR z DDV. Osebni prevzem je mogoč vsak delavnik od 9.00 – 15.00 ure vendar le po predhodnem dogovoru. Kupec predhodno pokliče na našo telefonsko številko 040 337 367 in se dogovori za točno uro prevzema. Mesto prevzema: Tržaška cesta 2, 1000 Ljubljana.

 

6.     Cene

Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila! V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev, ki bo šla v smer obojestranskega zadovoljstva.

Spletna cena velja za vse člane Feelgood. Član kluba Feelgood uporabnik postane z registracijo v spletno trgovino drfeelgood.si. Redna cena je cena za neregistrirane uporabnike, ki niso člani kluba Feelgood. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

7.     Brezplačna darila

Pri vsakem nakupu nad 90,00 EUR z DDV (brez poštnine) kupcu priznamo popust v obliki brezplačen poštnine.

 

8.     Popusti za zveste kupce

Kupec, ki se prijavi kot uporabnik v naši spletni trgovini avtomatično postane član kluba Feelgood s stalnim popustom, ki je razviden iz cen v spletni trgovini..

 

9.     Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa

Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži ter nespremenjeni količini, lahko kupec v roku 14. dni od prejema blaga, pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec.

Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: info (at) feel-good.si (info@feel-good.si) , blago pa vrniti v tridesetih (30.) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30.) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva.

 

10. Reklamacije in garancija

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopaj od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 040 337 367, preko e-pošte: info@feel-good.si ,pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite nas preko e-pošte: info@feel-good.si ali preko telefonske št.: 040 337 367 in izpolnite reklamacijski zapisnik. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

11. Komunikacija

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

 

12. Mnenja in komentarji uporabnikov

Mnenja oz. komentarji uporabnikov spletne trgovine drfeelgood.si ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nosijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

 

13. Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

14. Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte info@feel-good.si  ali pisno na naslov podjetja.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

15. Izjava o varovanju osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Pri ravnanju z osebnimi podatki je prodajalec zavezan k spoštovanju določil Zakona o varovanju osebnih podatkov.

Prodajalec za potrebe poslovanja spletne trgovine drfeelgood.si zbira naslednje podatke uporabnikov:

  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov za pošiljanje naročenega blaga
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
  • ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino

Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino prodajalec ne odgovarja.

Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino drfeelgood.si

 

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih prodajalec zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

 

16. Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

FEELGOOD Mario Sambolec s.p.
Glinškova ploščad 3, 100 Ljubljana, Slovenija
Telefonska številka +386 40 337 367

info@feel-good.si

www.drfeelgood.si

Osnovni podatki:
Davčna številka: 58634428
Matična številka: 3854027
ID za DDV: SI58634428

 

V Ljubljani, dne 30.11.2017