Spoznajte jabolka

//Spoznajte jabolka

Spoznajte jabolka

»Jabolko na dan, odžene zdravnika stran«, je tako?

Ni tako.

Vsaj ne kar samo po sebi, brez ozira na celotno prehrano posameznika in ostale dejavnike življenjskega sloga.

Je pa dober začetek – izbrati naravno živilo, kot je kos sadja, namesto energijske ploščice, rogljička, ali druge neumnosti, ki pride pod roke v času »panike«.

S čim se lahko jabolko pohvali?

  • Srednje velik sadež je presenetljivo energijsko reven – praviloma vsebuje manj kalorij kot ena palčka Twixa, na primer – vendar se človek pošteno nažveči preden premaga jabolko, kar lahko doprinese k močnejšemu in daljšemu občutku sitosti.

Več:
– Ali moram šteti kalorije?

  • Vlaknine so zakon! Vsaj za večino in jabolko jih ima kar nekaj. Te skriva v lupini ter tik pod njo, zato jabolk ni potrebno lupiti. Le izberite »nešpricane«, kadar možno.

Več: Ogljikovi hidrati in vlaknine – med zrnjem, gomolji in brokolijem.

  • Vitamin C je pomemben vitamin za zdravje kože, odpornost, sklepe, … in jabolkom ni tuj – srednje veliko ponudi približno petino minimalnih dnevnih potreb po tem vitaminu.

Več: Vitamin C.

  • Polifenoli je izraz za skupino koristnih rastlinskih spojin. Za jabolka so značilni kvercetin, ploridzin, cianidini, epikatehini, kumarna, galična in klorogenska kislina (vir). Našteti si delijo kopico pozitivnih učinkov na zdravje srca in žilja, blažijo astmo in vnetje v telesu, ščitijo pred diabetesom (tipa 2) ter molekulami, ki motijo normalno delovanje naših celic.

Več: Je bolje surovo ali kuhano?

  • Pri nas so pogosto dostopne sorte Idared, Delišes, Topaz, Jonagold, Fuji, Elstar in Granny Smith. Vsak dan v tednu eno od naštetih, ste za?

Feelgood programi prehranskega svetovanja

Pri Dr. Feelgood smo povzeli desetletje izkušenj v najpomembnejše korake, s katerimi lahko na razumen in sprejemljiv način v vsakdanje življenje uvedete navade, ki vodijo do izpostavljenih ciljev.

  • Cilj (shujšati, na primer) in jedilnik (dieta) ne bosta dovolj.
  • Da bi dosegli rezultat bo potrebno razviti navade in določene spretnosti.
  • Slednje omogoča redna praksa, s smiselnim napredovanjem.

Ponujamo programe:

  • Hujšanje in zdravje.
  • Preoblikovanje telesa ter šport.
  • Podjetni in učinkoviti.
  • Prehrana za nosečnice.
  • Prehrana otrok.
  • Prehrana starostnikov.

Za prijave in več informacij je na voljo elektronski naslov info@feel-good.si

 

Mario Sambolec, Dr. Feelgood
www.drfeelgood.si

Objavil | 2017-11-11T07:48:57+00:00 9, november 2017|Članki|Ni komentarjev