Uporabnost čezkožnega (topičnega) magnezija

//Uporabnost čezkožnega (topičnega) magnezija

Uporabnost čezkožnega (topičnega) magnezija

S pomočjo kože lahko zaobidemo prebavo in brez neželenih učinkov magnezij dostavimo čezkožno (oz. topično), naravnost v krvni obrok. Uporaben je tudi lokalno, zgolj na želenem delu telesa, kot je določeno mesto bolečine ali pogostih krčev. Olje magnezija se v obliki spreja uporablja tudi kot deodorant.

cezkozni-magnezijUporaba čezkožnega magnezija v obliki olja, gela, razpršila ali kopeli, je lahko izjemno učinkovit način boja proti pomanjkanju magnezija.

V vseh primerih gre predvsem za magnezijev klorid, ki se zlahka in zelo hitro vsrka skozi kožo.

Kako in koliko? Na kaj bodimo pozorni?

Študije poročajo o zanesljivem zvišanju ravni celičnega magnezija že pri relativno majhnih odmerkih. Priporočen je dnevni nanos 75 mg do 400 mg magnezija – več v primeru pomanjkanja, manj za vzdrževanje zalog. To po navadi pomeni 5 do 30 sprejev ali 2 do 4 žličke magnezijevega gela (kreme), odvisno od proizvajalca in vsebnosti magnezija v izdelku.

Magnezij se skoz kožo vsrka hitro, v nekaj minutah. Najprej ga nanesemo na eno mesto in v manjši količini, da preverimo svojo toleranco. Ko se prepričamo, ga nanašamo širše in na ostale dele telesa.

Pazljivi smo, če:

  • Imamo težave z ledvicami, ki so eden izmed ključnih organov za uravnavanje ravnovesja mineralov.
  • Imamo nizek krvni pritisk, saj lahko magnezij še dodatno zniža krvni tlak.
  • Pri uporabi pomirjeval, ki lahko v kombinaciji z magnezijem preveč sprostijo živčni sistem.

V omenjenih primerih se pred nanašanjem magnezija posvetujte z zdravnikom.

Nanašamo ga lahko v enem odmerku, na primer po vadbi, ali pred spanjem. Na ta način lahko prispeva k sproščanju in regeneraciji, če enkratni odmerek dobro prenašamo. Za vse, ki jim večji odmerki ne ustrezajo je boljša alternativna strategija. V tem primeru dnevni odmerek razdelimo na več delov, ki jih nanašamo čez dan.

Dodatna možnost je tudi kombinacija čezkožnega vnosa in dobro razpoložljivega prehranskega dopolnila, predvsem magnezijevega glicinata. V tem primeru lahko uporabimo manjše odmerke obeh (50 – 100 mg) in se ognemo negativnim učinkom na prebavo, krvni pritisk, ledvice, kožo ter živčevje.

Preberite več o magneziju:
Magnezij za močne kosti in proti osteoporozi
Magnezij; za koga in katero prehransko dopolnilo?

 

 


Feelgood programi prehranskega svetovanja

Pri Dr. Feelgood smo povzeli desetletje izkušenj v najpomembnejše korake, s katerimi lahko na razumen in sprejemljiv način v vsakdanje življenje uvedete navade, ki vodijo do izpostavljenih ciljev.

  • Cilj (shujšati, na primer) in jedilnik (dieta) ne bosta dovolj.
  • Da bi dosegli rezultat bo potrebno razviti navade in določene spretnosti.
  • Slednje omogoča redna praksa, s smiselnim napredovanjem.

Ponujamo programe:

  • Hujšanje in zdravje.
  • Preoblikovanje telesa ter šport.
  • Podjetni in učinkoviti.
  • Prehrana za nosečnice.
  • Prehrana otrok.
  • Prehrana starostnikov.

Za prijave in več informacij je na voljo elektronski naslov info@feel-good.si

 

Nenad Kojić in Mario Sambolec,
www.drfeelgood.si

Objavil | 2017-10-13T19:24:24+00:00 12, oktober 2017|Članki|Ni komentarjev

About the Author:

Komentiraj